Praktiska utbildningar som hjälper dig i din vardag

Teleutbildningar

Ny på jobbet? Nya arbetsuppgifter? Dags för energipåfyllning eller vill du utöka ditt nätverk? Oavsett anledning så är du välkommen på våra utbildningar. Teleutbildningar är ett samarbete mellan två av Sveriges mest erfarna och seniora telekonsulter. Välkommen att dra nytta av våra erfarenheter.

Kontakta ossOm teleutbildningar.se

Nytt ansvar? Nya arbetsuppgifter?

Har du fått ansvar för telefonin eller ditt Kontaktcenter och inte jobbat med det förut? Eller bytt tjänst och utökade arbetsuppgifter?

Dags att implementera en ny lösning och du fått ansvaret som projektledare? På väg att gå vidare till nya utmaningar och vill fylla på med nya kunskaper? Eller kan dina medarbetare mer än dig och du känner dig i underläge?

Eller helt enkelt bara vill få ny energi och möjlighet att utöka ditt kontaktnät?

Specialanpassade kurser

Vi vet hur det kan vara och har därför tagit fram några specialanpassade kurser för dig som arbetar med telefoni och Contact Center.

Ett samarbete

Teleutbildningar.se är ett samarbete mellan två av Sveriges mest erfarna och seniora telekonsulter. Jerry Nilsson på Call Center Management och Alf Kjeller på AKZ Projekt. tillsammans har vi över 60 års erfarenhet av telefoni och kundmöten.

Vår filosofi

Det vi vill med teleutbildningar.se är att samla utbildningar  som är praktiskt inriktade och som underlättar vardagen för de personer inom ett företag som på olika sätt arbater med telefoni och kundmöten.

Även om telefoni blir mer och mer integrerat i alla annan kommunikation så finns det fortfarande behov av kunskaper i hantverket. Vi delar med oss av våra erfarenheter och kunskaper vi samlat på oss genom åren.

Läs mer

Telefoni för förvaltningsledare

Specialanpassad utbildning för dig som är förvaltningsledare och har telefoniansvar. Vi går igenom hur telefoni fungerar och vilka krav på telefonin som ställs. Ekonomi, upphandling, Customer experience är några moment vi tar upp.

Telefoniansvar

Utbildningen lotsar dig igenom bl a teknik, Customer experience, ekonomi, krishantering, systemförvaltning, leverantörsstyrning, projektplanering och support.

Contact Center Management, 1-dagars

Schemaläggning, mål och statistik. En utbildning för dig som har en ledande befattning eller har ett ansvar för bemanningsplaneringen

Contact Center Management, 2-dagars

En 2 dagars utbildning för dig som har en ledande befattning eller har ett ansvar för bemanningsplaneringen i ett Callcenter, Contact center, eller kundtjänst.